הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/22/2011 11:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון ישראל עם תוכן  שאלה לגבי בולם קידמי
נושא: שאלה לגבי בולם קידמי תאריך: 3/22/2011 11:04:00 PM
מחבר/ת: דורון ישראל

כמה ממהלך הבולם הקדמי צריך לנצל במהלך הרכיבה?
רכיבה שכוללת סינגלים בבן שמן וקפיצות של חצי מטר.


חזרה לפורום