טקסט הודעת פורום
3/22/2011 11:04:00 PM
דורון ישראל
שאלה לגבי בולם קידמי
נושא:
שאלה לגבי בולם קידמי
תאריך:
3/22/2011 11:04:00 PM
מחבר/ת:
דורון ישראל
כמה ממהלך הבולם הקדמי צריך לנצל במהלך הרכיבה?
רכיבה שכוללת סינגלים בבן שמן וקפיצות של חצי מטר.
חזרה לפורום