נושא: תלוי בסגנון הרכיבה שלך תאריך: 3/23/2011 9:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ברכיבה שבה אתה קופץ את הקפיצות הכי גבוהות שלך, ומגיע למהירויות הכי גבוהות, הבולם אמור לעבוד במלוא אורכו. גם אם יסגור מהלך כמה פעמים (במצבים הקיצוניים ביותר) זה בסדר.
אם ברכיבה שכוללת את מגוון הביצועים שלך אתה משתמש בפחות מ90% מהלך, אולי הבולם קשיח מדי עבורך.
אני רוצה להדגיש את הנקודה - באותם מסלולים, עם אותם אופניים בדיוק, סביר להניח שרוכבים שונים (ואפילו משקלם זהה) יכיילו את הבולמים בצורה שונה - כתלות במהירות, סגנון הרכיבה, טכניקה וכיו"ב.
|