טקסט הודעת פורום
| 3/23/2011 2:38:00 PM |
|
נושא: למישהוא יש נסיון עם BIKESALE? תאריך: 3/23/2011 2:38:00 PM
מחבר/ת: מאור שרייבר
למישהוא יש נסיון איתם? ראיתי שהם מפרסמים במחירים נמוכים משמעותית, איך הם מבחינת אחריות? בעיקרון אני נגד יבוא מקביל אבל יש פה מחיר נמוך משמעותית יש מתנות חינם? :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|