הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2011 7:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון ישראל עם תוכן  נותן סינגלים בבן שמן במהירות בינונית ואף יותר
נושא: נותן סינגלים בבן שמן במהירות בינונית ואף יותר תאריך: 3/23/2011 7:59:00 PM
מחבר/ת: דורון ישראל

והבולם נסגר עד החצי בלבד.
לא כל כך הבנתי את המשפט הראשון שלך אבל מבחינתי אני במקסימום שלי ברכיבה. באופניים הקודמות שלי היה בולם 100 והייתי סוגר אותו 70%
עכשיו רוכב אני רוכב עם מונגוס בולם 140 מרזוקי 44 וסוגר 50%.
בדיוק אותו מהלך כמו בקודמות.

באחת החוות דעת על האופניים עם הבולם נכתב שהוא סוגר מהלך די מהר, אבל בטוח שאני לא רוכב כמו הבוחנים בכתבה.

האם למישהו יש נסיון עם הבולם וכיוונונים שלו?
חוץ מכיוון סאג.
מה היתרון בבולם יותר ארוך וניצול כל המהלך?


חזרה לפורום