טקסט הודעת פורום
| 3/23/2011 10:06:00 PM |
|
נושא: אם אתה מתחיל עכשו לרכוב FR תאריך: 3/23/2011 10:06:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הבלאק דיאמונד הם בחירה טובה - לא יקרים, ולדעתי מאוד מתאימים לייעוד הזה. אם האופניים המוצעים לך הם במצב טוב ובמידה מתאימה, לך על זה בלי היסוס.
|
חזרה לפורום |
|
|