נושא: איזו חווית קנייה.... תאריך: 3/25/2011 9:04:00 AM
מחבר/ת: איתי רוסו
אתמול היה לי זמן וכתוצאה מהפוסט הזה החלטתי לקפוץ מהעבודה לחנוח. שכחתי מכל המצב הבטחוני ובעודי מתלבט בין מספר זוגות כפפות החלה האזעקה. הגראד נפל מאד מאד קרוב לחנות (בחולות מאחוריה). כל כך קרוב ששמענו את רעש הריקושטים!!! בכל אופן לאחר מכן חזרתי לחנות קניתי את הכפפות וחזרתי למרכז... חוויה פשוט מפחידה! זה משהו אחד לקרוא על זה בעיתון ולחוות את זה. לעניין - חנות באמת מדהימה ואין ספק שאחזור ברגע שדברים ירגעו שמה... איתי
|