הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2011 7:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן גרביץ עם תוכן  קצת מבאס...
נושא: קצת מבאס... תאריך: 3/25/2011 7:38:00 PM
מחבר/ת: מתן גרביץ

תודה על התשובה

נראה קצת מבאס, הפשרה הכי סבירה תיהיה כנראה I7 עם מתאם
אבל העלויות מטורפות לעומת ה-I950 שניתן לרכוש מיבוא מקביל
וטווח התנועה קטן באינץ´ לפי האתר שלהם. הגראוויטי דרופר נראה יקר ופחות טוב

אשמח לקבל פידבק מבעלי I7 לטוב ולרע :cool:





חזרה לפורום