נושא: קצת מבאס... תאריך: 3/25/2011 7:38:00 PM
מחבר/ת: מתן גרביץ
תודה על התשובה
נראה קצת מבאס, הפשרה הכי סבירה תיהיה כנראה I7 עם מתאם אבל העלויות מטורפות לעומת ה-I950 שניתן לרכוש מיבוא מקביל וטווח התנועה קטן באינץ´ לפי האתר שלהם. הגראוויטי דרופר נראה יקר ופחות טוב
אשמח לקבל פידבק מבעלי I7 לטוב ולרע :cool:
|