נושא: המלצה לאופנים תאריך: 3/26/2011 11:58:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום אנסה לעזור לך,
קודם כל לפי דעתי כמו כל דבר בחיים צריך להגדיר תקציב לאופנים, מהו סכום הכסף
המקסימלי אותו את רוצה להשקיע.
דבר שני יש להגדיר מה מטרת האופנים, כלומר האם הם יסעו רק בפארק? האם את נוסעת רק
בשטח מישורי? וכדומה.
בקשר לילד בן ה-4 יש מגוון אפשרויות שגם כמובן קשורות למחיר ולפרקטיקה. אפשר לקנות
כסא שמתחבר לשילדה מתחת לכסא הרוכב והילד יושב מעל הגלגל האחורי.
עלות באזור 200 ש"ח לא מתאים לכל סוגי האופנים צריך להתייעץ בחנות לפני שקונים.
יש מעין נגרר מאחורי האופנים שאין לי מושג כמה הוא עולה אבל אין בעייה לברר.
ויש כסאות קידמיים (אני לא בטוח שמתאימים לילד שלך אולי הוא כבר גדול מדי).ובטוח יש עוד אופציות.
בהחלט יד שנייה זה רעיון מצויין מה גם שאם לדוגמה הגדרת תקציב של 1000 ש"ח תוכלי
למצוא גם אופנים שישמשו אותך לרכיבות שטח אם את מעונינת.
הבעיה ביד שנייה שרצוי מאוד לקחת מקצוען שיבדוק את המידה של האופנים האם מתאימה לך,
האם המחיר סביר למצב האופנים וכדומה.
וכמובן שצריך סבלנות עד שיהיה זוג אופנים במידה שלך באיזור שלך (שלא תצטרכי לנסוע
חצי מדינה בשביל אופנים כאלו) ובמחיר הרצוי לך.
בכל מקרה רצוי בהתחלה להתמקד בשאלות הנ"ל בקשר לשימוש האופנים ולתקציב האופנים על
מנת שיהיה קל יותר לעזור לך.
בהצלחה בכל מקרה ושבוע טוב
עמיר פלד
|