טקסט הודעת פורום
| 3/27/2011 3:05:00 PM |
|
נושא: ABRA CADABRA תאריך: 3/27/2011 3:05:00 PM
מחבר/ת: רן אלון
כרוכב על דגם 2011 אני ממליץ מאד , מעולות בעליות ואוכלות כל ירידה אגרסיבית כולל דרופים של מטר וחצי בלי בעיה.
מפרט מעולה תמורה גבוהה למחיר. :D
|
חזרה לפורום |
|
|