הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2011 3:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן אלון עם תוכן  ABRA CADABRA
נושא: ABRA CADABRA תאריך: 3/27/2011 3:05:00 PM
מחבר/ת: רן אלון

כרוכב על דגם 2011 אני ממליץ מאד , מעולות בעליות ואוכלות כל ירידה אגרסיבית כולל דרופים של מטר וחצי בלי בעיה.

מפרט מעולה תמורה גבוהה למחיר. :D


חזרה לפורום