נושא: אופני gt מרתון 2 תאריך: 3/27/2011 5:45:00 PM
מחבר/ת: אלי סבג
היי ושלום לכולם.
רציתי לברר האם מישהוא יכול להגיד לי האם אןפניים יד שניה {נראות טוב מאד} מודל 2008 של gt maraton 2 שיכוח מלא מצדיק את המחיר 4500 ש"ח בעיקר לאחד שרק נכנס לתחום ובכלל האם אופניים הללו הם טובים בשוק ,משום שמרוב חברות אני דיי מבולבל אשמח לקבל תשובה .
|