נושא: מחפס המלצה על אופניים תאריך: 3/27/2011 6:04:00 PM
מחבר/ת: שניר
דבר ראשון אני לא מבין גדול באופניים אז אל תבואו לי פה עם מוסגים מסובכים וכ´ו
עכשיו, אני רוכב בערך 2 שנים, יש לי אופני הרים (נראה לי, יש להם 2 בולמי זעזוים אז..) שקנו לי כבר מגיל 10 בערך אבל אז בקושי יכולתי לעלות עליהם (הגודל גלגל זה 26) ואני לא גבוה כל כך אז הם נפלו לי די הרבה פעמים וגם בעצירות וכ´ו. אז הם די שבורות: ההילוכים הקדמיים, ההילוכים האחוריים קצת תקועים (החוט כנראה לא מתוח מספיק), הגלגל הקדמי עקום ככה שהמעצור הקדמי כל הזמן נתקע בגלגל לכן שחררתי את המעצור אז גם הלך מעצור קדמי... בנוסף כל האופניים מטונפות מבוץ וחול בגלגלים ועוד ועוד...
בקיצור אני מניח שיותר זול ומהיר לקנות אופניים חדשות וזהו. לכך אצטרך את עזרתכם...
קודם כל - תקציב אני חושב שהוא נע בין 1500 ל 2000 ש"ח דבר שני אני לא רוצה אופני כביש. אני לא מבין בהבדל בין אופני שיכוך מלא או אופני זנב קשיח וכל השאר
אני פשוט רוצה אופניים שיתאימו לרכיבה בטיולי הרים ורכיבה כזאת בפרקים לצד הירקון וכ´ו. לא איזה אופני אקסטרים שעולות 12 אלף שקל. אשמח אם משהוא יביא לי איזו הצעה לאופניים שהוא מכיר מנסיון או שפשוט נראות לו מתאימות לי.
תודה. :)
|