הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2011 6:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Guy C עם תוכן  ציוצים מהנאבה האחורית
נושא: ציוצים מהנאבה האחורית תאריך: 3/27/2011 6:08:00 PM
מחבר/ת: Guy C

שלום לכולם,

ברכיבה האחרונה התחילו באופניים שלי ציוצים מוזרים באזור הגלגל האחורי.
הבעיה אינה בבלמים, במכלול העברת הכח (שרשרת\קסטה) או בשיכוך האחורי.

הנאבה היא מסוג שימאנו M525. האופניים בנות חודשיים (8 רכיבות בערך) והיו בשבוע שעבר בטיפול חיזוקים כפי שהתבקשתי לעשות בזמן הרכישה. הרעשים התחילו ברכיבה הראשונה אחרי הטיפול.

האם לנסות לשמן קודם כל את האזור?
עם איזה שמן\גריז?

תודה,
גיא.


חזרה לפורום