הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2011 9:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  תגובה לאופני GT מרתון 2
נושא: תגובה לאופני GT מרתון 2 תאריך: 3/28/2011 9:34:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

בוקר טוב,

קודם כל ברכות על היכנסך לתחום המאפשר גם טיולים בטבע עם שילוב של כושר גופני.

לאחד שרק מתחיל לרכב כמעט כל זוג אופנים יעשה את העבודה. בין אם זה זנב קשיח או

שיכוך מלא.

הבחינה שלך צריכה להיות האם האופנים מתאימים למידה שלך, האם הם נוחים לך, אם מדובר

ביד שנייה מאוד מומלץ לא לקנות לבד ולהתייעץ עם מקצוען שיראה את האופנים בעיניים

ויבדוק את הדברים החשובים שעולה הרבה כסף להחליפם או לתקנם

(שילדה, בולמים, ברקסים, גלגלים ומערכת הינע).

לדעתי האישית כאשר ניגשים לקנות אופנים צריך קודם כל להגדיר מהו התקציב אותו אתה

מוכן להשקיע, לאחר מכן רצוי לעשות סבב חנויות לדוגמא בת"א (אם זה קרוב אליך) ולבדוק

כל מיני זוגות ולחזור לפורום עם כמה זוגות שנראים לך מתאימים למסגרת התקציב שלך.

כאשר יש כמה זוגות אופנים על הפרק קל הרבה יותר לציין את היתרונות והחסרונות של כל

אחד מהם מאשר לחוות דעה על זוג בודד.

מה גם שלא כתבת מהו סגנון הרכיבה המועדף עליך.

ה- GT שציינת מתאימים לכמה סגנונות רכיבה ולכמה אחרים הם פחות מתאימים ומכיוון שהם

יד שנייה צריך לבדוק להם את השילדה אם אין סדקים או דנטים (כיפופים/מכות) ומתי

הבולמים עברו טיפול והאם מיסבי השלדה עברו טיפול ועוד הרבה דברים.

בכל מקרה אני ממליץ לא להתבלבל ולעשות סיבוב חנויות להגדיר למוכרים מה אתה מחפש

ובאיזה תקציב לנסות כמה זוגות אופנים ואז לחזור לפורום.

לדעתי אין מה לרוץ לקנות אם לא יודעים מה הדרישות הבסיסיות מהאופנים.

חבל על הכסף ועוגמת הנפש

בהצלחה בכל מקרה

עמיר פלד


חזרה לפורום