נושא: עמיר פלד -אופני GT תאריך: 3/28/2011 2:49:00 PM
מחבר/ת: אלי סבג
היי אמיר
ראשית תודה על תגובתך וסחטיין על הסבלנות שאתה מגלה לכל אחד ואחת בפורום .יישר כח ולענינננו...מתשובתך עדיין אינני מסופק ואשמח אם תהיה יותק קונקרטי .
אופני GT מרתון 2 שראיתי בחנות מיד שניה אכן מתאימות לי מבחינת מידה ,ואכן היה מישהו שעבר עליהם מבחינת ויזואלית ונתן את "האישור" רק שהוא לא יודע לאמר לי לגבי המחיר {4500ש"ח} מודל 2008 האם זה מצדיק את המחיר אף על פי שזה שיכוח מלא .
אגב אני מדגיש שאני מעוניין לרכב בשטח. סיגלים .טיולי שטח וכדומה אבל לא משהוא מקצועי או מעבר לפחות לא בשלב הזה .
תודה מראש :)
|