הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2011 2:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי סבג עם תוכן  עמיר פלד -אופני GT
נושא: עמיר פלד -אופני GT תאריך: 3/28/2011 2:49:00 PM
מחבר/ת: אלי סבג


היי אמיר

ראשית תודה על תגובתך וסחטיין על הסבלנות שאתה מגלה לכל אחד ואחת בפורום .יישר כח
ולענינננו...מתשובתך עדיין אינני מסופק ואשמח אם תהיה יותק קונקרטי .

אופני GT מרתון 2 שראיתי בחנות מיד שניה אכן מתאימות לי מבחינת מידה ,ואכן היה מישהו שעבר עליהם מבחינת ויזואלית ונתן את "האישור" רק שהוא לא יודע לאמר לי לגבי המחיר {4500ש"ח} מודל 2008 האם זה מצדיק את המחיר אף על פי שזה שיכוח מלא .

אגב אני מדגיש שאני מעוניין לרכב בשטח. סיגלים .טיולי שטח וכדומה אבל לא משהוא מקצועי או מעבר לפחות לא בשלב הזה .

תודה מראש :)


חזרה לפורום