הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2011 2:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  תעלה את המפרט ואתן את דעתי על כל חלק
נושא: תעלה את המפרט ואתן את דעתי על כל חלק תאריך: 3/28/2011 2:58:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

תעלה את המפרט ואתן את דעתי על כל חלק

בקשר למחיר כלל האצבע הוא בערך נפילה של 35% לשנה תלוי כמובן

במצב האופניים.

כלומר אופניים בעלות של כ-9000 ש"ח שנת 2011 יעלו

בין 3000-4000 ש"ח לאותו הדגם שנת 2008.

עמיר פלד



חזרה לפורום