נושא: תעלה את המפרט ואתן את דעתי על כל חלק תאריך: 3/28/2011 2:58:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
תעלה את המפרט ואתן את דעתי על כל חלק
בקשר למחיר כלל האצבע הוא בערך נפילה של 35% לשנה תלוי כמובן
במצב האופניים.
כלומר אופניים בעלות של כ-9000 ש"ח שנת 2011 יעלו
בין 3000-4000 ש"ח לאותו הדגם שנת 2008.
עמיר פלד
|