נושא: ממש תודה על התגובה תאריך: 3/28/2011 5:26:00 PM
מחבר/ת: שניר רון
תודה רבה על שהגבת.
אם באופני זנב קשיח יש רק בולם זעזועים מקדימה אז כשאני ארכב על אבנים ואעשה קפיצות קטנות זה לא יכאב בישבן ??? כי הרי הנחיתה תהיה בבום.
עוד שאלה אחת : האם כדאי לקנות אופניים עם מעצור רגיל או עם מעצור דיסק ? האם יש הבדל משמעותי ?
תודה.
|