הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2011 9:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויקטור אייזיקוביץ עם תוכן  בניית גלגל
נושא: בניית גלגל תאריך: 3/30/2011 9:57:00 AM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ

אני מעוניין לנסות לבנות גלגל בעצמי
יש לי HUB והכנסתי את הנתונים שלה ושל החישוק למחשבון אורך השפיצים באתר של DT.
קיבלתי לבסוף את הנתונים הבאים:
אורך מדוייק ימין:256.8ממ שמאל:258.2ממ
אורך מעוגל(כולל תיקונים): ימין:255ממ שמאל:256ממ

באיזה אורך להשתמש במדויק או המעוגל? ולמה הם מתכוונים שזה כולל תיקונים?


חזרה לפורום