הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2011 5:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא דגני עם תוכן  התחדשתיי
נושא: התחדשתיי  תאריך: 3/30/2011 5:38:00 PM
מחבר/ת: גיא דגני

טוב אחרי לא מעט חפירות, התחדשתי במרין נורטסייד טריאל 2010 :

http://www.siz.co.il/my/zwyug2mqn3qm.jpg

http://www.siz.co.il/my/dmayzmzgqdvk.jpg

http://www.siz.co.il/my/njmdnwh02umy.jpg

שמעו אחלה של אופניים, לא כבדות חלקים טובים ושלדה מעולה אני מאושר חחח :)
תודה לכל מי שעזר לי בבחירה.


חזרה לפורום