נושא: התחדשתיי תאריך: 3/30/2011 5:38:00 PM
מחבר/ת: גיא דגני
טוב אחרי לא מעט חפירות, התחדשתי במרין נורטסייד טריאל 2010 :
http://www.siz.co.il/my/zwyug2mqn3qm.jpg
http://www.siz.co.il/my/dmayzmzgqdvk.jpg
http://www.siz.co.il/my/njmdnwh02umy.jpg
שמעו אחלה של אופניים, לא כבדות חלקים טובים ושלדה מעולה אני מאושר חחח :) תודה לכל מי שעזר לי בבחירה.
|