נושא: רוצה להתחיל לרכב תאריך: 3/30/2011 7:32:00 PM
מחבר/ת: eytan san
שלום, לא מזמן ראיתי תחרות של דאון היל והתאהבתי, אני רוצה להכנס לתחום הזה ורציתי לברר האם יש מסגרות בהן מלמדים רכיבה מקצועית ? בנוסף אם אני מעוניין בדאון היל האם צריך אופניים מיוחדת, או שכדאי להתחיל בסגנון רכיבה פחות אגרסיבי ? הבנתי שיש אפני קרוס קאנטרי ואול מאונטיין אבל לא ראיתי בשום אתר אופניים קטגוריה של דאון היל. אם כן איזה אופניים מומלץ למי שרוצה להתחיל, התקציב שלי הוא כ 9 אלף שקל לאופניים ומיגון ביחד.
|