נושא: מה השאלה? תאריך: 3/31/2011 2:27:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
המפרט סבבה. תמיד יש יותר טוב ופחות טוב. לא ברור מה אתה שואל. אי אפשר לחוות דעה בלי איזו נקודת התייחסות: מה ההתלבטות שלך? תמורה למחיר? יש איזה דגם אחר שאתה רוצה להשוות אליו? מה?
הנה דעתי: אופני השיכוך המלא של מארין "מאותגרים אסתטית" לטעמי.... :eek:
|