הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2011 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  מה השאלה?
נושא: מה השאלה? תאריך: 3/31/2011 2:27:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

המפרט סבבה. תמיד יש יותר טוב ופחות טוב.
לא ברור מה אתה שואל.
אי אפשר לחוות דעה בלי איזו נקודת התייחסות:
מה ההתלבטות שלך? תמורה למחיר? יש איזה דגם אחר שאתה רוצה להשוות אליו? מה?

הנה דעתי: אופני השיכוך המלא של מארין "מאותגרים אסתטית" לטעמי.... :eek:


חזרה לפורום