הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2011 2:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  חוות דעת אופניים
נושא: חוות דעת אופניים תאריך: 3/31/2011 2:38:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

בני שלום,

מבחינת מפרט יחסית למחיר אני חושב שאתה מקבל תמורה מצויינת.

לא מצויין משקל ולפי דעתי זה חשוב לברר לפני הקנייה (כדי שיהיה סביב 12-13 ק"ג).

עקרונית מארין היא חברה מצויינת אשר משום מה אין לה שוק חזק בישראל מה שיכול לבוא לקראתך בוויכוח על המחיר.

לאופנים הספציפיים הללו לא ראיתי מבחן ואני לא ניסיתי אותם לכן לא אוכל לחוות דעה אישית.

ה- MOUNT VISION נבחנו בהצלחה רבה כך שאני מסיק שכנראה השילדה טובה (צריך לבדוק מבחינת נוחות בשבילך).

הבולמים בהחלט טובים ואמינים.

מעצורים טובים.

גלגלים סבירים בהחלט (עדיפים על מה שרוב החברות מוכרות במחירים הללו).

מערכת הינע טובה(אבל 27 הילוכים ולא 30 כמו בהרבה אופניים חדשות שנת 2011).

אוכף טוב (אני מקווה שיהיה לך נוח).

מה שכן הייתי מעלה לך נקודה למחשבה.

בשנת 2011 הרבה זוגות אופניים עברו שינוי במערכת ההילוכים עברו ל - 30 הילוכים

וחלקם גם לצינור ראש בקוטר משתנה מה שמשפר את ההיגוי של האופנים.

אני מאוד ממליץ לך (מניסיון אישי) לבדוק זוגות נוספים שנת 2011 (אולי טיפה יותר

יקרים) עם השינויים שציינתי.

אם יש לך טיפה יכולת למתוח את התקציב זה שווה מדובר בשינוי מורגש ומהותי, ניסיתי

בעצמי וראיתי.

יש את השינויים הללו לטרק לדוגמא ולעוד הרבה חברות אם תהיה מעוניין אשמח לעזור

לשיקולך

בכל מקרה בהצלחה

עמיר פלד



חזרה לפורום