נושא: השוואה תאריך: 3/31/2011 7:48:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום,
ע"פ המפרט של הCAMBER המארין עולים עליהם הן בברקסים והן במערכת ההינע
יתר הדברים די דומים.
כלומר מדובר מבחינת איבזור פחות או יותר באותה רמה.
אתה צריך לנסות את שניהם ולקחת מביניהם מה שיותר נוח.
אם אתה נשאר באותו תקציב על הנייר המארין טובות יותר.
אם עולים לאזור 9500 ש"ח אפשר להשיג בבייקסייל את
הסטמפגמפר COMP שזה ליגה אחרת מבחינת הבולמים ,
ברקסים, גלגלים טובים וקלים ,מערכת הילוכים החדשה
וכמו כן מהלך של 140 מ"מ.
כמו כן אם מדובר באופציה מבחינת התקציב גם TREK FUEL EX8 הם
אופנים מעולים לדעתי ושווה להוסיף את ההפרש מעל התקציב מאשר
לשדרג בעתיד.
אם אתה יכול להרשות לעצמך בהחלט מדובר בקפיצת מדרגה.
בהצלחה
עמיר פלד
|