נושא: התלבטות לגבי רכישת חדש או ידשניה תאריך: 4/1/2011 11:45:00 PM
מחבר/ת: שלומי פיניה
אני רוכב כבר קרוב ל 4 שנים . התחלתי מהבסיס וכעת לאחר מכירה של הGT FORCE2 אני מעוניין ברכישה מושכלת . בגדול אני רוכב רב הזמן בשטחים כמו יעד חרובית , בן שמן ומטה . ההחלטה להחליף את ה GT היתה בגלל הכובד מה שהפריע בתמרון בשטח טכני ובכלל לא בטוח שאני צריך AM ( שאלה בפני עצמה ???? אשמח לקבל חוות דעת ???) .
להלן ההתלבטות : בתקציב של 6000 ש"ח האם לרכוש זוג חדש עם אחריות ( חשבתי על MERIDA 120-800 או על GT SENSOR ) ולהינות מהרמה שמחיר כזה יכול להציע או לחפש אופני יד 2 ברמה גבוהה יותר ( ואם כן אשמח להצעות ???) אך ללא אחריות על מכלולים וחשיפה לנזקים או עייפות חומר שיכולה להגיע מיד לאחר הרכישה ואז אני כבר חורג מהתקציב . דעתכם ????
|