הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2011 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  נסיון ראשון בקפיצה מהמקפצה
נושא: נסיון ראשון בקפיצה מהמקפצה תאריך: 4/2/2011 3:09:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

שלום לכולם.
אתמול, ברכיבה שגרתית שלי בחורשים, באחד הסנגלים שמסתיים בקטע ירידה קצרה אך חדה ומהירה נתקלתי במקפצה שמשהו בנה לתת אפשרות של תענוג אויר לכל אחד שיורד וירצה לסיים בקפיצה קטנה. בשבילי זו היתה הפתעה, עד אתמול לא קפצת לעולם, אך חשבתי אולי זו אפשרות להתחיל ולתעום מהרגשת אויר מתחת לשני הגלגלים.
המקפזה זו היתה קטנה, לדעתי לא יותר מ40 cm גובה בקצה.

כאשר עליתי אליה, במקות קפיצה יצאה לי כמעת דרוף, ז"א האף צנח כלפי מטה ונחתתי על גלגל קידמי. חשבתי שאולי העטתי מדאי בסוף הירידה ולא הייתה לי מספיק מהירות כדאי לצאת מהמקפצה עם גלגלים מקביליים לקרקע, אז בסיבוב השני העטתי פחות אך עדיין הקידון "נזרק" קדימה וכלפי מטה כך ששוב יצא nose diving במקום רכיפה ישרה ונחיתה על שני הגלגלים.

מה הטכניקה הנכנה לביצועה ? האם כדאי להרים את ה"אף" במקצת (למשוך קידון מעלה) ברגה הנתקות של גלג הקידמי ממשתח המקפצה ?


חזרה לפורום