נושא: טכניקה תאריך: 4/2/2011 4:29:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
הי אלכס . יש כמה טכניקות של קפיצות . כל אחד בוחר לעשות זאת קצת אחרת . כדי ללמוד לקפוץ יש לתרגל לבצע תרגילים כמו מנואל , או בני הופ . תראה כאן כמה תרגילים : http://www.amircaspi.com/video.html או אתה יכול ללמוד כאן : www.velik.org אני אישית נמתח מעלה ומושך את הכידון בקפיצה מרמפה . תהנה !
|