הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2011 4:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  טכניקה
נושא: טכניקה  תאריך: 4/2/2011 4:29:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

הי אלכס . יש כמה טכניקות של קפיצות . כל אחד בוחר לעשות זאת קצת אחרת . כדי ללמוד לקפוץ יש לתרגל לבצע תרגילים כמו מנואל , או בני הופ .
תראה כאן כמה תרגילים :
http://www.amircaspi.com/video.html
או אתה יכול ללמוד כאן :
www.velik.org
אני אישית נמתח מעלה ומושך את הכידון בקפיצה מרמפה .
תהנה !


חזרה לפורום