הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2011 10:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  חוות דעת להתלבטות לפני קנייה
נושא: חוות דעת להתלבטות לפני קנייה תאריך: 4/2/2011 10:27:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלומי שלום,

לדעתי בגלל שאתה רוכב כבר 4 שנים בחרובית ובבן שמן אפשר כבר להגיד שאתה אוהב את

הרכיבה ולאחר החלפת כמה זוגות אופנים אני מבין שבגדול אתה מחפש אופנים TRAIL

ולא AM מה שייתן לך מענה טוב בנושא המשקל שציינת שמפריע לך ויישדרג אותך

באיכות האופנים.

לדעתי אתה צריך לתת פוקוס על אופני שבילים TRAIL עם מהלך של בערך 120 מ"מ וקלות ע"מ

שיהיה לך קל לתמרן בסינגלים ביתר קלות ממה שהיה עד עכשיו.

יש כמה אופנים חדשים שעונים בול למטרותיך (אם הבנתי אותם נכון) אבל הם בתקציב גבוה

ממה שציינת באזור ה9000 עד 10000 ש"ח.

אפשר גם ללכת לכיוון של יד 2 (רעיון מצויין) יכול להיות שהתקציב ימתח טיפה לכיוון

ה - 7000 ש"ח וגם כאן יש הרבה זוגות להציע.

(כגון סטמגמפר, גיאנט טרנס X2 טרק FUEL EX8 ועוד).

יש רק כמה ענינים חשובים בקניית יד שנייה:

1. מקצוען חייב לבדוק את השילדה (אין אחריות ליד 2).
2. אתה צריך להשמר משלדות בעייתיות בשנתונים מסויימים אשר נוטות להסדק או להשבר.
3. קח בחשבון שבאופנים יד 2 לפעמים צריך קצת להשקיע (לדוגמא טיפול בבולמים, החלפת קסטה + שרשרת וכדומה).
4. צריך הרבה סבלנות ומזל ע"מ למצוא משהו מתאים הן מבחינת מידה ,מחיר ומצב האופנים.
5. ביד 2 לא מחנות צריך לשלם את כל הכסף במזומן (בד"כ).

אני ממליץ לך בגלל שאתה רוכב כבר כמה שנים תנסה גם ברכיבות מבחן גם זוגות אופנים יקרים ע"מ לקבל מושג על התמורה שאתה מקבל, כי בשנת 2011 קרו לדעתי הרבה שיפורים לטובה בהרבה אופנים ושווה לכל אחד שרוצה לקנות לנסות לפחות.

אם בכל זאת אתה לא רוצה לחרוג מהתקציב הייתי מחפש סטמפגמפר 2007,2008 וכדומה תלוי במחיר כי אלו אופנים שיתאימו לך בול לדרישותך לדעתי.

אני לא בטוח שה- MERIDA 120-800 או על GT SENSOR יהוו בשבילך שידרוג למה שנסעת עד היום אבל תמיד שווה לנסות.

בהצלחה

עמיר פלד



חזרה לפורום