נושא: גם מסטרס יכולים להשתנות תאריך: 4/3/2011 11:13:00 PM
מחבר/ת: איתי המאירי
אלעד שלום, המאמרים שלך קשים לי לעיכול.ברור שאני יוצא דביל במראה שאתה מכוון עלי.בשנת 2010 היתה לי סדרת פציעות שבגללן לא רכבתי חצי שנה.הבנתי שאני הגורם העיקרי והשתנתי. אני תמיד אומר למאמן שלי שלא יחסוך ממני ביקורת כי אין לי כל רצון להיות בשנה הבאה מי שאני היום. שינוי, במיוחד אם מדובר במרכיבים של האישיות זה עבודה קשה. אני רוצה לעבוד קשה- אבל אל תזלזל בי ובשאר חברי המסטרס. ואולי לא הבנתי אותך. איתי המאירי
|