הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2011 8:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי גרי עם תוכן  הבולם הקידמי שלי מוציא שמן , האם חייב להחליפו?!
נושא: הבולם הקידמי שלי מוציא שמן , האם חייב להחליפו?!  תאריך: 4/4/2011 8:41:00 AM
מחבר/ת: דודי גרי

בשבת אחרונה יצאתי לרכב עם חברים, במהלך הרכיבה הבולם הקידמי שלי איבד כמעט את כל האויר מתוכו והתחיל לדלוף שמן החוצה.
השאלה אם בכלל ניתן/שווה לתקנו?
אודה לעזרתכם בכל דרך .... :eek:


חזרה לפורום