טקסט הודעת פורום
| 4/4/2011 8:41:00 AM |
|
נושא: הבולם הקידמי שלי מוציא שמן , האם חייב להחליפו?! תאריך: 4/4/2011 8:41:00 AM
מחבר/ת: דודי גרי
בשבת אחרונה יצאתי לרכב עם חברים, במהלך הרכיבה הבולם הקידמי שלי איבד כמעט את כל האויר מתוכו והתחיל לדלוף שמן החוצה. השאלה אם בכלל ניתן/שווה לתקנו? אודה לעזרתכם בכל דרך .... :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|