הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2011 10:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  תעלה מפרטים על איזה שנה מדובר?
נושא: תעלה מפרטים על איזה שנה מדובר? תאריך: 4/4/2011 10:51:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

תעלה מפרטים על איזה שנה מדובר?

בכל מקרה לא הייתי לוקח את ה-GIANT TRANCE X4 מינימום את ה GIANT TRANCE X3 ובשאיפה

את ה - GIANT TRANCE X2.

בגלל שה X4 לא מאובזרות טוב לדעתי.

מבחינת שילדה הגיאנט לדעתי מעולים אני רוכב על GIANT TRANCE X3 (שילדה) ומפרט של

GIANT TRANCE X1.

אופנים מומלצות מאוד אבל לדעתי לא ל-AM אגרסיבי כי אם ל-TRAIL.

הקונה קויילר הם יותר אגרסיביים לדעתי.

אבל צריך לראות מפרט ע"מ לחוות דעה.

שאתה אומר AM אגרסיבי אתה מתכוון לקפיצות בסביבות מטר או יותר?

יכול להיות שזוגות אלו קצת עדינים לייעוד האגרסיבי שלך.

עמיר פלד


חזרה לפורום