טקסט הודעת פורום
| 4/4/2011 2:13:00 PM |
|
נושא: merida kalahari 590 תאריך: 4/4/2011 2:13:00 PM
מחבר/ת: לידור
merida kalahari 590 איך הדגם של האופניים? זאת חברה טובה? הדגם הזה טוב למתחיל ברכיבת שבילים? כמה הוא עולה בערך יד שנייה? תודה רבה. אה וגם שווה להשקיע בהם מעצורי דיסק?
|
חזרה לפורום |
|
|