הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2011 4:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  לדעתי לא מתאים הגיאנט עדינות מדי
נושא: לדעתי לא מתאים הגיאנט עדינות מדי תאריך: 4/4/2011 4:00:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

לדעתי לא מתאים הגיאנט עדינות מדי

אתה צריך ללכת לכיוון אופני FR/AM שמתאימים לרכיבה אגרסיבית יש מלא דוגמאות:

אם מדובר על גיאנט לכיוון הריין או הריין X או ספשלייז אינדורו או טרק רמדי ועוד ועוד.

לדעתי KONA COILAIR (אם זה המפרט):
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2009&Brand=Kona&Model=Coilair&Type=bike

יותר מתאימות למטרות שלך הן מבחינת מהלך ובולמים 160 מ"מ מול 120 מ"מ בגיאנט שלא מיועדים לקפיצות מעל מטר.

עמיר פלד


חזרה לפורום