נושא: לדעתי לא מתאים הגיאנט עדינות מדי תאריך: 4/4/2011 4:00:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
לדעתי לא מתאים הגיאנט עדינות מדי
אתה צריך ללכת לכיוון אופני FR/AM שמתאימים לרכיבה אגרסיבית יש מלא דוגמאות:
אם מדובר על גיאנט לכיוון הריין או הריין X או ספשלייז אינדורו או טרק רמדי ועוד ועוד.
לדעתי KONA COILAIR (אם זה המפרט): http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2009&Brand=Kona&Model=Coilair&Type=bike
יותר מתאימות למטרות שלך הן מבחינת מהלך ובולמים 160 מ"מ מול 120 מ"מ בגיאנט שלא מיועדים לקפיצות מעל מטר.
עמיר פלד
|