הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2011 8:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron ron עם תוכן  בומבר טריפל 8
נושא: בומבר טריפל 8 תאריך: 4/4/2011 8:20:00 PM
מחבר/ת: ron ron

שלום יש לי מרזוקי בומבר 888 200, הוא עובד יפה אבל הוא נשאר חלק קטן בפנים
זאת אומרת שאני מושך את הכידון למעלה יש עוד חלק שעולה מהבולם, חלק שכאשר האופניים עומדות נשאר בתוך הרגליים של הבולם. ממה זה יכול להיות? האופניים עמדו הרבה זמן במחסן בלי שימוש עם יש לזה קשר כל שהוא


חזרה לפורום