הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2011 9:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ady ury עם תוכן  רק שלדה או כל האופניים ב- 8000 ?
נושא: רק שלדה או כל האופניים ב- 8000 ? תאריך: 4/4/2011 9:17:00 PM
מחבר/ת: ady ury

:confused:


חזרה לפורום