הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2011 12:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו הפנתר השחור עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי  תאריך: 4/5/2011 12:27:00 AM
מחבר/ת: דודו הפנתר השחור

שלום לכולם,

אני רוכב AM/קפיצות של מעל מטר.. ומחפש בולם אחורי לאופניים שלי transition preston

על איזה בולם אתם ממליצים לי ??

אני רואה כאן המון חוות דעת חלקן טובים וחלקן טובים פחות (מרגיש קצת מבולבל)

ההתלבטות שלי היא בין בולמי FOX DHX 5 אויר\קפיץ\RP23\FLOAT R

מה אתם אומרים?

תודה על עזרתכם :rating:


חזרה לפורום