נושא: בולם אחורי תאריך: 4/5/2011 12:27:00 AM
מחבר/ת: דודו הפנתר השחור
שלום לכולם,
אני רוכב AM/קפיצות של מעל מטר.. ומחפש בולם אחורי לאופניים שלי transition preston
על איזה בולם אתם ממליצים לי ??
אני רואה כאן המון חוות דעת חלקן טובים וחלקן טובים פחות (מרגיש קצת מבולבל)
ההתלבטות שלי היא בין בולמי FOX DHX 5 אויר\קפיץ\RP23\FLOAT R
מה אתם אומרים?
תודה על עזרתכם :rating:
|