טקסט הודעת פורום
| 4/5/2011 5:27:00 AM |
|
נושא: טיפ קטן תאריך: 4/5/2011 5:27:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
קפוץ לחנות היבואן רוזן מינץ ואולי במחיר הזה תמצא זוג חדש ממודל 2010 או 2009 אני בשעתו רכשתי את ה1 ב 4500 במבצע..ח ד ש ו ת.
אגב אופניים נהדרות אחלה מתלה למרות גמישות צד מערכת ה I DRIVE נהדרת ומסייעת בדיווש יעיל.
|
חזרה לפורום |
|
|