הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2011 8:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נדב עם תוכן  אחסון אופניים ..?
נושא: אחסון אופניים ..? תאריך: 4/5/2011 8:30:00 AM
מחבר/ת: נדב

שלום לכולם , אני חדש בפורום (ובכלל בעולם האופניים) ,

יש לי שאלה קצת "פעורה" ...-

רציתי לדעת האם זה חיוני לאחסן את האופניים במקום סגור?
כרגע אני מאחסן את האופניים שלי בחצר הגינה מתחת לפרגולה והם מכוסות ביריעת ניילון ככה שסך הכל הם מוגנים מגשם / שמש , האם זה מספיק או שיכול להיגרם נזק מהטמפרטורה / לחות או כל דבר אחר..?

תודה על העזרה


חזרה לפורום