נושא: אחסון אופניים ..? תאריך: 4/5/2011 8:30:00 AM
מחבר/ת: נדב
שלום לכולם , אני חדש בפורום (ובכלל בעולם האופניים) ,
יש לי שאלה קצת "פעורה" ...-
רציתי לדעת האם זה חיוני לאחסן את האופניים במקום סגור? כרגע אני מאחסן את האופניים שלי בחצר הגינה מתחת לפרגולה והם מכוסות ביריעת ניילון ככה שסך הכל הם מוגנים מגשם / שמש , האם זה מספיק או שיכול להיגרם נזק מהטמפרטורה / לחות או כל דבר אחר..?
תודה על העזרה
|