הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2011 8:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד בר-לב עם תוכן  שלום איתי
נושא: שלום איתי תאריך: 4/5/2011 8:35:00 AM
מחבר/ת: דוד בר-לב

קודם כל אתה מוזמן לקרוא את 2 הבלוגים הקודמים שלי, ותדע עליי יותר.

אני לא בטוח שאתה יותר ותיק ממני, אני רוכב בקבוצה שנה וקצת, אבל בכללי רוכב מעל ל20 שנה.

הגעתי לקבוצת מומנטום במקרה, ולא מתוך בחירת הקבוצה שמתאימה לי, אבל אחרי שאתה מתאקלם ומתרגל לקבוצה, אז השיקול הוא לא רק התאמה מבחינת היכולת.

בגלל שהקבוצה היא מעל לרמה שלי הרגשתי אתגר אדיר לעמוד בקצב,למדתי המון מחבריי לקבוצה, אם זה מתוך התבוננות, או הערות וטיפים שלהם.

אצלנו בקבוצה יש סימולציות במסלול לפני התחרות, כך שאתה יודע למה לצפות.

מהתחרות חששתי לא פחות ממה שאתה חושש, רק שאצלנו יש עידוד להשתתף בתחרויות.
החשש הוא מהבלתי נודע, לא היה לי מושג איך זה מתנהל בכלל, אבל אני מניח שאחרי שהתנסתי פעם אחת, יהיה לי יותר קל בעתיד,
אבל חששות יש תמיד, אפילו למתחרים ותיקים.


אי אפשר להגיע לתחרות ללא חששות ודריכות, זה לא טיול של שבת.
החשש להתחרות נובע כנראה גם מהפחד מכשלון, אם אתה חושב שאתה חזק מספיק לסיים תחרות, אז אין לך ממה לחשוש.

לי היה חשוב לסיים, ולא אחרון.

דוד






חזרה לפורום