טקסט הודעת פורום
| 4/5/2011 6:35:00 PM |
|
נושא: זה באמת קצת מגביל... תאריך: 4/5/2011 6:35:00 PM
מחבר/ת: r t
בכל אופן הייתי מציע לך במדה והמידה מתאימה ( S) יש אופניים שאני מאוד נהניתי מהם ולדעתי נותנות הרבה יותר במחיר הזה ביד 2 . חפש HARO R3 . זה שיכוך מלא ומניסיוני מאוד מוצלחות
|
חזרה לפורום |
|
|