הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2011 6:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  r t עם תוכן  זה באמת קצת מגביל...
נושא: זה באמת קצת מגביל... תאריך: 4/5/2011 6:35:00 PM
מחבר/ת: r t

בכל אופן הייתי מציע לך במדה והמידה מתאימה ( S) יש אופניים שאני מאוד נהניתי מהם ולדעתי נותנות הרבה יותר במחיר הזה ביד 2 . חפש HARO R3 . זה שיכוך מלא ומניסיוני מאוד מוצלחות


חזרה לפורום