נושא: שלום לכולם, צריך את עזרתכם. תאריך: 4/5/2011 9:55:00 PM
מחבר/ת: Beni Aroh
שלום לכולם, אני בני מאשדוד בן 22. אני רוצה לחזור לרכב ולא יודע כ"כ מה לקנות. בעברי הייתי רוכב על אופנועים (שטח), תאונה הפרידה בינינו. לפני כ3 שנים קניתי אופניים שיכוך מלא (מהדגמים הרציניים עם הבולם הקדמי 160 מ"מ זה נקרא?), נהנתי מהם מאוד אבל הגזמתי איתם קצת והם עשו את שלהם ונמכרו במחיר הפסד. (נקנו יד שניה במחיר זול עכב מצבם העגום). כרגע אני מאוד רוצה לחזור לתחום, אני מתכוון לנסוע איתם רוב הזמן בשטח, שבילים ומסלולים, לא דברים מטורפים אבל להפיק את המיטב,ולכלול גם נסיעות בעיר. אני 1.83 ושוקל כמעט 90 ק"ג. חשוב לי גם שהאופניים יראו טוב. הבעיה שהתקציב שלי כרגע עומד סביב ה2500 שקל. בהתחלה פזלתי לכיוון אופני הדירט אבל כרגע אני לא בטוח שזה יתאים לי. מה אתם אומרים? על מה כדאי לי ללכת בתור אופניים שהם לא נטו למתחילים כי אני מסוג האנשים שלא מחליפים, אלא משדרגים את הקיים. תודה מראש לכול העונים.
0העלתי את הנושא הזה בכתב קצת שונה לפורום מתחילים אבל אני לא חושב שמישהו נכנס לשם חוץ ממני) אז סליחה :eek:
|