הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2011 1:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אשר כהן עם תוכן  IBIS MOJO HD
נושא: IBIS MOJO HD תאריך: 4/6/2011 1:53:00 PM
מחבר/ת: אשר כהן

מבקש המלצות / ביקורות על הדגם הנ"ל.

איזה מידה כדי לרוכב בגובה 178 M=17 L=19


חזרה לפורום