טקסט הודעת פורום
4/6/2011 1:53:00 PM
אשר כהן
IBIS MOJO HD
נושא:
IBIS MOJO HD
תאריך:
4/6/2011 1:53:00 PM
מחבר/ת:
אשר כהן
מבקש המלצות / ביקורות על הדגם הנ"ל.
איזה מידה כדי לרוכב בגובה 178 M=17 L=19
חזרה לפורום