הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2011 5:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רוסו עם תוכן  RE
נושא: RE תאריך: 4/6/2011 5:44:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו

אשר- אני חושב שאם אתה חושב לרכוש אופניים ברמה הזו עדיף שתקח זוג לרכיבת ניסיון. למיטב ידיעתי ליבואן (מוטו-אופן) יש שני אופני הדגמה במידה L ו-M.
הגובה שלי הוא 183 ואני רוכב על L. אבל שוב זה עניין של העדפה.
איתי


חזרה לפורום