טקסט הודעת פורום
| 4/6/2011 5:44:00 PM |
|
נושא: RE תאריך: 4/6/2011 5:44:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו
אשר- אני חושב שאם אתה חושב לרכוש אופניים ברמה הזו עדיף שתקח זוג לרכיבת ניסיון. למיטב ידיעתי ליבואן (מוטו-אופן) יש שני אופני הדגמה במידה L ו-M. הגובה שלי הוא 183 ואני רוכב על L. אבל שוב זה עניין של העדפה. איתי
|
חזרה לפורום |
|
|