הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2011 4:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  ברור שאפשרי.
נושא: ברור שאפשרי. תאריך: 4/7/2011 4:33:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

הנה אני כבר עונה לעצמי. אח, שינה קצרה על מיטה צרפתית באוהל 12 בצאלים ושימוש בפטיש 5 קילו עושים נפלאות למוח.

אז לאחר שמקודם כתבתי על רוחב (ולא קוטר) הצמיג.... :|

גם כן אפשרי בהחלט, אם כי נפוץ פחות. אפשר לשים גלגל 29" מקדימה ו-26" מאחור. (אגב, כל אופנועי השטח משתמשים בחישוק בקוטר קטן יותר מאחור) חשוב לשים לב כי שינוי הקוטר גורם לשינוי בזווית הראש - הזווית קטנה ומרחיקה את ייעוד האופניים מ-XC לתחומים הקרביים יותר...

שימוש בגלגל אחורי גדול וקדמי קטן לא יהיה יתרון, אלא רק אוסף חסרונות.



חזרה לפורום