נושא: ברור שאפשרי. תאריך: 4/7/2011 4:33:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
הנה אני כבר עונה לעצמי. אח, שינה קצרה על מיטה צרפתית באוהל 12 בצאלים ושימוש בפטיש 5 קילו עושים נפלאות למוח.
אז לאחר שמקודם כתבתי על רוחב (ולא קוטר) הצמיג.... :|
גם כן אפשרי בהחלט, אם כי נפוץ פחות. אפשר לשים גלגל 29" מקדימה ו-26" מאחור. (אגב, כל אופנועי השטח משתמשים בחישוק בקוטר קטן יותר מאחור) חשוב לשים לב כי שינוי הקוטר גורם לשינוי בזווית הראש - הזווית קטנה ומרחיקה את ייעוד האופניים מ-XC לתחומים הקרביים יותר...
שימוש בגלגל אחורי גדול וקדמי קטן לא יהיה יתרון, אלא רק אוסף חסרונות.
|