נושא: זה לא תקין תאריך: 4/8/2011 11:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
כשהאופניים עומדים ללא רוכב, העומס על הבולם מזערי, והוא אמור להיפתח למלוא אורכו. קשה לי להאמין שזה קשור לעמידה במחסן לאורך זמן. סביר יותר להניח שהקפיצים קצרים מדי. כבר נתקלתי בזה בבולמים של מרזוקי. ישנם כמה פתרונות לכך: 1. לרכוש קפיצים באורך מתאים. 2. להוסיף תותב(ים) מעל הקפיץ, וכך לגרום לקפיץ לההתחיל להתכווץ מיד עם תחילת הכיווץ של הבולם.
אצלי הפתרון השני עבד, משום שהקפיצים מסוגלים להתכווץ במידה הרצויה, אבל כדאי לודא שהקפיץ לא סוגר מהלך לפני הבולם. זה יכול להיות הרסני.
אם לא תתקן את זה, המשמעות היא רק שאתה לא מנצל את מלוא מהלך הבולם. זה לא נורא כשלעצמו, אם כל שאר התיפקודים של הבולם תקינים.
|