נושא: רכישת אופניים משומשות תאריך: 4/8/2011 1:13:00 PM
מחבר/ת: dor
שלום..! אני רוכב מתחיל (אפילו לא), והמטרה שלי היא פשוט לטייל באיזור של ההרים ליד הבית.. ממש לא להגזים ולהיכנס לרכיבה באופן מטורף.. פעם בשבוע קצת הרים וטיולים..
אני שוקל לקנות את אופני KSM דגם 2006 navada.. הם אמנם כבדות, אבל חזקות..
יד שנייה-500 ש"ח
מה דעתכם?
|