נושא: .. תאריך: 4/8/2011 7:36:00 PM
מחבר/ת: Beni Aroh
אני גם די חדש בתחום, ולא מכיר את הדגם הספציפי הזה. אבל בתור ילד אני זוכר שהתלהבתי מאופניים של KSM וקניתי לי כאלו. סביבות שנת 04 היה אז. האופניים היו כבדות, מאוד מסורבלות, לא נהנתי מהם לרגע, ממש הוטשתי מהרכיבה עליהם. יכול להיות שהיום הם התשדרגו אבל זאת החוויה שלי בכול אופן מסוג האופניים הזה.
|