הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2011 8:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר עם תוכן  מה עדיף אופניים של GT או TREK ???
נושא: מה עדיף אופניים של GT או TREK ??? תאריך: 4/8/2011 8:18:00 PM
מחבר/ת: שחר

שלום לכולם
אני רוצה להתחיל לרכב על אופניים ומתלבט איזה אופניים לקנות.
התקציב שלי הוא 1500 ש"ח, אני גובה 1.86 ושוקל כמעט 90 קילו, בעיקרון המליצו לי על מידה xl. 
אחרי שבדקתי קצת בחנויות וגם ביד 2 מצאתי שתי זוגות אופניים שנראה לי יכולות להתאים.
1. gt avalanch 3 - יש כאלה חדשות ב1500 ש"ח.
2. TREK 4300 - מוכרים אותם ביד 2 ב1400 ש"ח.
שתי האופניים עם בולם 100 מ"מ, חישוקים כפולים ו24 הילוכים.
השאלה היא קודם כל אם אני באמת צריך מידה xl ולא large ? ואם כן איזה מהאופניים יותר מומלצות?
תודה.
שחר עטיה



חזרה לפורום