נושא: יכול להיות שאתה צודק תאריך: 4/9/2011 12:22:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אבל יכול להיות שזה דווקא כן קשור לזה שהם עמדו במחסן הרבה זמן ולא עברו טיפול. בולם צריך לעבור טיפולים גם אם הוא לא עובד. הכי טוב לדעתי זה לשאול את דניאל מ-CTC או לאחת החנויות שלהם, אמנם הם לא מיבאים את מרזוקי יותר אבל הם כן נותנים שירות וטיפולים כל עוד יש להם חלפים ומהניסיון שלי איתם, אם תשאל הם לא יגידו לך לא והם ינסו לעזור לך. אני לא זוכר את הטלפון שלהם אבל אם תחפש בגוגל אתה בטוח תמצא.
|