טקסט הודעת פורום
| 4/9/2011 12:31:00 PM |
|
נושא: שני היצרנים משובחים תאריך: 4/9/2011 12:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מבין שתי האפשרויות שלך הייתי מעדיף את הGT החדשים על פני משומשים.
אני 174 ונמצא על התפר שבין L לבין M. ישנן חברות שאני M מובהק. לא הייתי ממהר להצביע על XL עבורך - גם תלוי בסגנון הרכיבה שלך, ובמבנה הגוף שלך.
|
חזרה לפורום |
|
|