הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2011 12:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שני היצרנים משובחים
נושא: שני היצרנים משובחים תאריך: 4/9/2011 12:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מבין שתי האפשרויות שלך הייתי מעדיף את הGT החדשים על פני משומשים.

אני 174 ונמצא על התפר שבין L לבין M. ישנן חברות שאני M מובהק.
לא הייתי ממהר להצביע על XL עבורך - גם תלוי בסגנון הרכיבה שלך, ובמבנה הגוף שלך.


חזרה לפורום