נושא: אופני KSM תאריך: 4/9/2011 12:38:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מדובר באופניים ברמה נמוכה מאוד. נכון שהם כבדים מאוד - וממש לא חזקים בהתאם. הרכיבים ברמה נמוכה, ויעשו בעיות קשות. גם כחדשים לא הייתי ממליץ עליהם, בודאי לא כשהם בני 5 שנים...
ובכל מקרה, הם לא היו שווים 500ש"ח אפילו כשהיו חדשים, וכמשומשים לא הייתי משלם עליהם גם 50ש"ח.
שבת שלום
|