הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2011 12:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אופני KSM
נושא: אופני KSM תאריך: 4/9/2011 12:38:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מדובר באופניים ברמה נמוכה מאוד.
נכון שהם כבדים מאוד - וממש לא חזקים בהתאם.
הרכיבים ברמה נמוכה, ויעשו בעיות קשות.
גם כחדשים לא הייתי ממליץ עליהם, בודאי לא כשהם בני 5 שנים...

ובכל מקרה, הם לא היו שווים 500ש"ח אפילו כשהיו חדשים, וכמשומשים לא הייתי משלם עליהם גם 50ש"ח.

שבת שלום


חזרה לפורום