נושא: אופניים תאריך: 4/9/2011 12:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, האופניים שהיו לך מצויינים. אם היית מרוצה מהם - למה לא לקנות שוב את אותו דגם? מסכים איתך שבולם קדמי טוב הוא חשוב, אבל במחיר כזה לא הייתי מתעקש על בלם דיסק. הטובים שבהם עולים לא מעט, ובמחיר זול מדי אתה עלול לקבל בלם באיכות נמוכה, שיש לו יותר חסרונות מיתרונות.
במחירים האלה יש המון דגמים מוצלחים. אם תתלבט לגבי דגם מסויים נשמח לייעץ.
|